میان پست :
" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق "
امام علی ( ع ) فرمودند :
" من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا "
هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا (بنده) خود کرده.
به رسم ادب برخودم فرض می دانم این میان پست رابرای تشکر از دوستانم که حق استادی برذمه
ام دارم بزنم از حدود یک سال و اندی که با دنیای مجازی ارتباط تنگاتنگ و دلی برقرار کردم،تصمیمم
برآن بود که این فضای مجازی رو هم از نظر آموزشی و هم از نظر ارتباطی مانند دنیای واقعی خود
بسازم و خدا کمکم کردتادر نبود دوستان مهربونم دلواپس و دلتنگشون شوم و از نظر آموزشی نیز
سعی کردم از موقعیت های پیش آمده برای خود و دوستانم فرصت بسازم و به آن به عنوان
دانشگاه مجازی بنگرم تا بتونم قدمی در تحقق سازمان یادگیرنده بردارم.
ادب حکم می کندعامل به حدیث امام علی (ع) باشم که:
"هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا (بنده) خود کرده"
- جا دارداز کلیه عزیزانی که با فروتنی و از سر خشوع مرا از ذکر نام خود معذور کردند تشکر کنم
بویژه کسانیکه از روز اول با صبوری الفبای وبلاگ نویسی رو بهم آموزش دادند.
- از دوستان و اساتیدی که با اظهار نظر در هرپست جدیدم و وبلاگ سایر دوستان با وجود تحمل
شرایط سخت و مشغله کاری زمینه ارتقاء دانش را برایمان فراهم میکنند تشکر کنم.
- از دوستان وبلاگ نویس کوچکم که آینده زیبا و موفقی رو برایشان آرزومندم ازجمله ورجک عمه جونیم، شازده کوچولو عمه جونیم ، طلوع آفتاب ( بزرگ مرد کتول ) ، اس اس آریایی ، ایستگاه معرفت ،دختران بد ، رویای رنگی ( سیمای عزیزم ) ،سوشیانت عزیزم ( که تو مدیریت خودش برا اومدن به دنیای مجازی است ) تشکر کنم ؛ گاهی شرمندشون میشم پست های وبم از نظر محتوا مناسب سن آنها نیست هرچند سعی میکنم با ارتباط از طریق کامنت مرتب وپست های کاریکاتور و طنز قدمی برایشان بردارم .
- واما تشکر ویژه که باعث این میان پست شده از یکی از خواهری های مهربونم است که برای همیشه حق استادی را بر ذمه ام گذاشتند و مدتی است که باصبوری ساخت محتوای آموزشی رو با کامنت بهم آموزش دادند و من هم سعی کردم شاگردی خلف برایش باشم و امروز با وجود اصلاحاتی که برکارم وارد بود ولی زحمتاش نتیجه داد و اولین محتوای آموزشی ام رو ساختم و از این موضوع بسیار خرسندم و برای همیشه سرتعظیم فرود میارم و برآستان حضرت دوست سجده شکر به جا میاورم.
نتیجه این که ما اگر بخواهیم می توانیم دنیای مجازی رو وسیله آرامش و یادگیری خود قرار دهیم
علیرغم نظربعضی دوستان که گاهاً آن را سوهان روح می دانند....
نردبان راسنگین نکیند؛

شرررررررررررررررر ح
حالا شرررر یا شرح ؟؟!! 

پيتردراكرميگويد بسياري از آنچه ما مديريت ميناميم دشواركردن كار افراد است.
اين تصوير، گفته دراكر را نمايش ميدهد. مديراني هستند كه دوست دارند سازمان را به روشها و تكنيكهاي مختلف مديريتي مجهز كنند با اين هدف كه مديريت بهتري انجام دهند يا شايد هم خودي نشان دهند بدون اينكه در نظر داشته باشند كه چه هزينههايي به سازمان تحميل خواهند كرد و چه منابع و فرصت هايي را نابود خواهند كرد. اين مديران عاشق موجهاي مديريتي هستند تا بر آنها سوار شوند و اهداف خود را دنبال كنند.
نردبان كار سازمان را خود را تنها به آن ابزار و تكنيكهاي مديريتي مجهز كنيد كه آن را به نردبان مؤثرتري تبديل كند نه اينكه آن را غيرقابل استفاده كنید. براي اين كار بايد ملاحظات مختلفي را در نظر داشته باشيد.
شرح از امیدوار، مجید
نکته های فرزامی :
باهورکنید این دفعه به شرح آقا مجید بسنده میکنم.میخوام به آقا پیتر دراکر چندتا حرف خودمونی بگم
ای بابا نمیدونی مگه این روش چند تا مزیت داره خوب ؟؟ تخصیرخودت نیس تخصیر محل زندگیته خوب.
یکی کلاس کار، دوم مخفی کردن شخصیت واقعی ،اگر دیگران یه روزی بفهمن تو از مدیریت چیزی نمیدونی اومدی با آزمایش و خطا مدیرشدی و اونم از اون مدیرخوبا جلوه کنی هاااا ،خدا میدونه حداقلش چقدر تاوان درونی وبیرونی داره بهدشم تو میمونی و خدای مهربونی هاااا.
هرچند اینجا اینقدر مهربونی موج میزنه شبیه موج مدیریتی باطول موج محبت که هیچکس حاضر نیستند کسی و خراب کنه !!!
آقا دراکر فک کردی اینجا خارجه هسسسس ؟؟!!!


یه چیزی دیگه رو هم به عرض شما برسونم ما اینجا مدیرهای خییلی مدیرهم داریم یه موقع فک نکنی همه مهربونندخدا نکنه به نامهربونشون بر بخوری دیگهههه دیگههههه 

منبع : ظرف قورمه سبزی؛ مگه چیههه ؛خوب یه نوع منبع