دانش آموزان گلم و فرشته های مهربونم ؛

 

13 آبان هر سال به نام شما آذین بسته شده است پس روزتون مبارک .

 

سلامتی و شادی شما آرزوی هر روزماست  

 

و برای اینکه برق شادی در چشمان شما موج زند

 

خستگی ناپذیر برایتان تلاش میکنیم .

 

برادر زاده های نازنینم ؛

 

به رسم ادب روزتان را ارج می نهم و

  

موفقیت شما را درمدارج بالای علمی آرزو میکنم

 

 

و تبریک عمه جونی تقدیم روی گل شما.

 


" هوالباقی "


" اهداء عضو ، اهداء زندگی "


فاطمه عزیزم ؛دوست مهربونم:


نمیدونم به شما تسلیت بگویم یا تبریک. تسلیت برای از دست دادن داداشی گلت که با تموم وجود درکت میکنم و در آستانه محرم حال و هوای دلت برای همیشه ابری شد. فقط یاد آوری خاطرات شیرین بودن با داداشیت لبخند تلخی را بر لبانت می نشاند. شاهد بودم در مشهد الرضا چطور یکی از خاطرات قشنگت را برای او شکل دادی. اونروزی برای شادکردن داداشی ما رو هم سهیم کردی.

به شما و خانواده محترمتان به خاطر دل بزرگتان تبریک میگویم ؛ اگرچه داداشی سن کمی داشت ولی نامش جاودانه ماند. چون به ما آموخت داشتن به دارایی نیست بلکه به وسعت دید و دل بزرگ است . دید وسیع هم سن و سال نمی شناسد. قافله امام حسین ( ع ) با سنین مختلف ماندگار شدند. نام جوان شما هم با تأسی از علی اکبر امام حسین (ع) حتماً جاودانه خواهد ماند. ازخداوند منان طلب آمرزش برای آن عزیز از دست رفته و صبر جمیل برای خانواده محترمتان و صبوری حضرت زینب (س ) را برا فاطمه عزیزم مسئلت دارم .


 « صلوات برای شادی روح بلند داداشی فاطمه عزیزم »